kronnuz
Power Member
Olá.
Há poucos dias recebi este email do suporte:
"Dear xxxxxxxx,
Your Apple ID ([email protected]) was used to sign in to iMessage on a MacBook Pro 13" named “macUbwISqTsVSRB的MAC”.
Date and Time: November 22, 2023, 12:27 AM PST
If the information above looks familiar, you can ignore this message.
If you have not recently signed in to a MacBook Pro 13" with your Apple ID and believe someone may have accessed your account, go to Apple ID (https://appleid.apple.com) and change your password as soon as possible.
Apple Support"
Nunca tive um Mac Book, mas já tive um iPhone 4S e um iPad 3 que não uso há muito tempo, portanto não fui eu a aceder à conta...
Acedi ao site da Apple e mudei a password, estive a ver e não tinha lá praticamente informações pessoais (nada de moradas, números de cartões, etc).
Terá isto sido um erro do sistema?
A que deverei estar atento?
Obrigado
Há poucos dias recebi este email do suporte:
"Dear xxxxxxxx,
Your Apple ID ([email protected]) was used to sign in to iMessage on a MacBook Pro 13" named “macUbwISqTsVSRB的MAC”.
Date and Time: November 22, 2023, 12:27 AM PST
If the information above looks familiar, you can ignore this message.
If you have not recently signed in to a MacBook Pro 13" with your Apple ID and believe someone may have accessed your account, go to Apple ID (https://appleid.apple.com) and change your password as soon as possible.
Apple Support"
Nunca tive um Mac Book, mas já tive um iPhone 4S e um iPad 3 que não uso há muito tempo, portanto não fui eu a aceder à conta...
Acedi ao site da Apple e mudei a password, estive a ver e não tinha lá praticamente informações pessoais (nada de moradas, números de cartões, etc).
Terá isto sido um erro do sistema?
A que deverei estar atento?
Obrigado